How to Use the Internet Connection Test
The name you have given this internet connection, within the connection settings. If you have not named the connection, "-" will be displayed.
The result of the internet connectivity test. If "Success" is displayed, it indicates the console was able to connect with Nintendo's services.
The results of a NAT test for the network you are connecting to. This will range from A (best for peer-to-peer communication) to F (unable to complete peer-to-peer communication).
The speed at which data was sent from you over the network you are connecting to.