How to Visit Another Player's Dream Island (Animal Crossing: New Horizons)
In this article, you'll learn how to visit other players' islands that they have uploaded to the dream library in Animal Crossing: New Horizons.
The first time these conditions are met, you will receive a letter from Luna the following day containing Luna's Bed.
Dreaming in Animal Crossing: New Horizons allows you to visit other players' islands even while they are not playing. Because these island visits happen only in dreams, you will not be able to make any changes to the actual islands. In order to visit another player's dream island, you will need their Dream Address.
1. Enter your home in Animal Crossing: New Horizons and lie down on any bed furniture.
5. When you are ready to stop visiting the dream island and return to your own island, lie down in the bed in the plaza.