Nintendo Switch Game Vouchers FAQ
Vouchers can only be redeemed for titles in the same region that they were purchased in.
Unused vouchers expire one year (365 days) after the date of purchase. Please redeem your vouchers before they expire.
How can I check my Nintendo Switch Game Voucher purchase and redemption history?
You can see the voucher sets you have purchased and how your vouchers have been redeemed from the Purchase History menu on accounts.nintendo.com.
Yes. You will receive Gold Points when you purchase a set of Nintendo Switch Game Vouchers, but you will not receive additional Gold Points when you redeem a voucher for a game.
When you redeem vouchers, you may be eligible for My Nintendo promotions. Review the promotion details for more information.
Except as authorised by Nintendo or as required by applicable law, vouchers cannot be refunded or exchanged for any other item, including after they have expired.
Sets of two Nintendo Switch Game Vouchers became available for purchase starting on 16 May 2019. They can be redeemed within a year from the date of purchase.
Can I redeem a Nintendo Switch Game Voucher for an unreleased (pre-order) title?