The app is available for iOS and Android devices.
No. Players are not able to start voice chat communication until they have joined other players in-game.
Yes. You are able to use headsets or headphones connected to your smart device. If using a wireless Bluetooth headphone or headset with your smart device, ensure it supports the HSP or HFP Bluetooth profile.
Please note that game sounds normally output from the TV or Nintendo Switch console will not be heard from your smart device.
If I use my smart device's other features (texts, social networks, etc.) will I be disconnected?
No, if the application is updated to version 1.1.0 or higher, voice chat will continue in the background, even if you press the home button or sleep button on your smart device.
A notification will appear when the app is minimised to let you know when it is running in the background. If you wish to disable voice chat while remaining in the chat room, you can press X at the bottom of the chat screen to suspend voice chat.