Save Data Cloud Backup Files Are Missing
The game progress from your most recent save data backup is missing or was not saved to the Save Data Cloud service.
When automatic save data backup is enabled, the game progress will be backed up once the software is closed or while the console is in sleep mode.
Check the status of the most recent save data backup stored to the cloud by going to System Settings, followed by Data Management, and then Save Data Cloud Backup. Select the intended user, then select the software in question.