Error Codes: 2002-3500 to 2002-3999
1. Restart the console by holding down the POWER Button for three seconds, then selecting Power Options, followed by Restart.
Ensure that your console has the latest system update.
3. If the issue persists, restore the console to factory settings without deleting save data.