Game Purchased On the Nintendo Website Is Not Appearing On My Console
Important: If you recently made the purchase and the game has still not started downloading, check the Network Maintenance page for any maintenance/service outages. If there is an outage or maintenance, it is possible that the download process may be delayed. Try again after the posted maintenance/service outage has ended.