Which Games are Compatible with Pokémon HOME?
The mobile device version of Pokémon HOME supports connectivity with the mobile app Pokémon GO.
Both the Nintendo Switch version and mobile device version of Pokémon HOME support connectivity with the Nintendo 3DS software Pokémon Bank.
For additional details, please review our information about transferring Pokémon to Pokémon HOME.