Can Wii be used to access the Internet?
Yes. Wii is Wi-Fi-enabled, meaning it can connect to a wireless access point (such as a wireless router) to connect to the Internet.
Click here for more information about the online possibilities of your Wii console.
We’ve provided Parental Controls options so you can decide exactly which online features your child has access to. Click here for more information on Parental Controls.