My Nintendo Store Delivery - FAQ
Here you can find all of our frequently asked questions for the My Nintendo Store delivery.
We're sorry but it is not possible to make changes to your order once it has been placed. If you will not be home to take the delivery, depending on the carrier, you may be able to reschedule delivery or have your package redirected to a local collection point. You will find more details on the courier tracking page using the information in your dispatch email.
Please check the status of your order on your My Nintendo Store account. If the status of your order is 'Completed' please check your junk and spam emails in an attempt to locate the email. If the status is not 'Completed', please contact us here. If you are already using the contact form, please select “Contact Nintendo Support”.
Our Customer Support Team are unable to give any further information on stock availability. Please check back on site, or select 'Notify me' on an out of stock item's page.
Once we have received your item at our warehouse, we will process your return immediately and refund the corresponding amount back to your payment method.