Using the search functionality
You search for content on the Nintendo website at the top right of every page. Simply type the preferred key word or phrase and select the search icon, or press Enter.
The search page offers many possibilities to refine your search. The default search scans the complete website for results. At the top of the search results, you can limit your results by selecting only a specific part of the website. Selecting only a specific part will display further filter options that are relevant for that part only. Sorting by relevance will display pages with titles that are close to your search phrase first. Searching by name orders results by alphabet, and sorting by date will use release dates for games and news dates for news articles.
Selecting "Games" for example, allows you to further filter the results by system, genre, series or language. If you have set too many filters and receive no results at all, simply untick a few boxes or completely clear your selection by selecting the corresponding button.