Data that can be transferred between Wii U consoles
The following data is transferred as a set. You cannot transfer individual users or data, controller settings or pairings, or items not on the following list.
If you were using a USB storage device with the target console, you will no longer be able to use it with either console after the transfer. In addition, data the console saved to the USB device (including save data) will be unusable. You must re-format the USB storage device to continue using it with the console.
Make sure you are familiar with your Nintendo Network ID's name, password and email address, as you will need them to link it to the target Wii U console again.