General Information
The AV Multi Out plug that is included with the Wii will allow you to connect the console to most televisions or video cassette recorders (VCR). First, look at the back of your television AND your VCR and see if you have coloured sockets labelled "Input". Though most TVs have them, almost all VCRs do as well.