"Message Board Data is Full" error
If an SD Card is inserted, the option to transfer messages to the SD Card will appear. If this is selected, a set number of messages will be saved to the SD Card, starting with the oldest.
If an SD Card is not inserted, the oldest messages will be deleted automatically.