General Information
This section covers troubleshooting information for the Wii Remote and Sensor Bar. Because these two accessories interact with each other, it is helpful to combine the troubleshooting steps for both. Our experience has shown that the majority of Wii Remote and Sensor Bar problems can be solved with the information on this page. Please be sure to read the information carefully and follow all applicable instructions.