Sentry Paragon
In this isometric action game where enemies are coming at us in droves, we are trying to defend ourselves and survive against the growing and strengthening enemies by making the right strategy and moves! By spending the skulls that fall from the enemies at the right time and place, you can improve your battle strategy and fight more effectively against your enemies!
Analyse the map better with the isometric wide camera angle and place the weapons you get with the skulls in the right place to gain an advantage over your enemies!
With gamepad and keyboard support, use the controller you feel most comfortable with and increase your survival time!