Nintendogs - Pak 1
Train je pups naar behoren en neem deel aan gehoorzaamheid- en beweeglijkheidwedstrijden. Win deze toernooien en verdien geld waarmee je nieuwe voorwerpen kunt kopen of zelfs nieuwe honden om je eerste pup gezelschap te houden. Laat je honden uit in de buurt om nieuwe honden te leren kennen of kom draadloos in contact met andere Nintendogs via de innovatieve Bark Mode (blafstand), die andere Nintendogs in de buurt registreert wanneer je DS in de slaapstand verkeert.Addestra i tuoi cagnolini e falli partecipare a gare di obbedienza e agilità canine. Vincendo queste gare guadagnerai soldi per comprare provviste e altri cagnolini che tengano compagnia al tuo primo cucciolo. Falli passeggiare e incontrare gli altri cagnolini del vicinato, o falli interagire usando la tecnologia wireless con i Nintendogs di altri amici usando l'innovativa modalità Bark, che riesce percepire la presenza di un altro Nintendog nelle vicinanze mentre il tuo DS è in modalità riposo.