De stemmen zijn geteld!
In de tweede en laatste ronde heeft de slaapkracht de meeste stemmen gekregen! Deze kopieervaardigheid is vanaf nu beschikbaar via een gratis software-update* van Kirby Battle Royale. Bedankt voor je deelname!
De winnende kopieervaardigheid van de vorige ronde was de spiegelkracht. Deze kopieervaardigheid wordt binnenkort toegevoegd aan Kirby Battle Royale door een gratis software-update. Binnenkort zal er in de themawinkel ook een Kirby-thema met de winnende kopieervaardigheid voor het HOME-menu op de diverse Nintendo 3DS-systemen worden uitgebracht.