NSwitch_GameWatch_TLOZ_Asset_Hedge_02.png
Met zijn retrolook, legendarische versieringen en de kracht om Hyrule te redden viert de Game & Watch: The Legend of Zelda het 35-jarig jubileum van de The Legend of Zelda-serie. Beleef drie klassieke avonturen en leuke nostalgische momenten met dit stijlvolle handheldsysteem.
Speel enkele van de meest iconische The Legend of Zelda-games opnieuw met hardware in retrostijl, perfect voor spelers en verzamelaars! Speel de Engelse of Japanse versies.
Ontdek Hyrule en verdrijf Ganon in de game uit 1987 waar het allemaal mee begon.
In dit zijwaarsscrollende vervolg uit 1988 verken je allerlei kerkers in een fantastische wereld.
Laat de Windvis ontwaken in de originele Game Boy-versie uit 1993 van de eerste volledige Legend of Zelda-game voor een handheldsysteem.
Het systeem beschikt ook over een digitale klok en timer in Game & Watch-stijl, en je kunt met beide functies de interactie aangaan.
Op de interactieve klok kun je zien hoe Link Hyrule verkent en vijanden verslaat. Pak het systeem op om zelf de controle over te nemen wanneer je maar wilt!
De timer toont gevechtsscènes uit Zelda II: The Adventure of Link. Stel de timer in, start hem en kijk hoeveel vijanden je binnen de tijd kunt verslaan.
Gebruik de verpakking om je verzamelstuk tentoon te stellen en de geschiedenis van The Legend of Zelda te vieren.
De originele Game & Watch-systemen werden in 1980 in Japan uitgebracht en waren de eerste handheldgamingsystemen van Nintendo.