Log in op je Nintendo-account om verder te gaan.
Je kunt elke song van de officiële soundtrack van Xenoblade Chronicles: Definitive Edition downloaden op je apparaat. Je kunt overigens altijd op deze pagina terecht om songs opnieuw te downloaden!
Voer de downloadcode in die op de muziekdownloadfolder staat die is inbegrepen bij je Xenoblade Chronicles: Definitieve Edition – Collector's Edition, en kies vervolgens GEBRUIKEN.