Exed Exes
De retroklassieker Exed Exes, in 1985 uitgebracht in het speelhalassortiment van Capcom, is een verticaal scrollend schietspel dat goede oude tijden doet herleven. Ontwijk kogels! Verzamel fruit! En zet topscores neer in het wildste en meest futuristische schietspel met insectoïden dat ooit is gemaakt.