Shaman King: Master of Spirits 2
In deze game op basis van de populaire animé serie volg je de avonturen van Yoh Asakura, middelbaar scholier en sjamaan! Dankzij zijn bijzondere gave kan Yoh communiceren met geesten en zo bijvoorbeeld zijn krachten bundelen met een 600 jaar oude samurai krijger. Nu is het moment aangebroken dat hij zijn status als Shaman King moet verdedigen in een groots toernooi dat slechts eenmaal in de 500 jaar gehouden wordt. En passant dient hij ook nog te voorkomen dat zijn rivaal de duivelse Guardian of Demons weer tot leven wekt...
In dit zijwaarts scrollende avontuur à la Castlevania reis je door moerassen vol vijanden, vulkanen vol valstrikken en bossen vol boosaardige monsters die niets liever doen dan jou het vuur aan de schenen leggen. Zelfs op je school krijg je het met helse wezens aan de stok! Gebruik de geesten van verslagen tegenstanders om je eigen krachten uit te breiden, of roep beschermende geesten op om je vijanden aan te vallen. Hoe dieper je doordringt in het avontuur, hoe sterker je deze geesten (en dus in feite jezelf) kunt maken. Mummies, skeletten en ander duister gespuis laten je geen seconde met rust - maar jij bent de Shaman King. Jij bent overal tegen opgewassen. Toch?