Geniet van twee geweldige spellen op één disk met The Legend of Zelda: A Link to the Past & Four Swords. In A Link to the Past kunnen mensen het klassieke Super Nintendo-avontuur beleven in portable vorm. Ondertussen kunnen avontuurlijke helden in Four Swords voor het eerst gezamenlijk een Legend of Zelda-spel doorlopen!
The Legend of Zelda: A Link to the Past is de complete Super Nintendo-klassieker in draagbare vorm. In dit spetterende avontuur ontvangt Link een telepathisch bericht van Zelda, die hem smeekt hem te helpen. Hij moet het Master Sword vinden om te voorkomen dat Ganon door de boosaardige tovenaar Agahnim wordt bevrijd uit zijn gevangenis in de Dark World.
Het tweede spel, Four Swords, is de eerste Legend of Zelda-titel die je met meer dan één speler kunt spelen. Wanneer de kwaadaardige Vaati een oud zegel breekt en prinses Zelda ontvoert, wordt het tijd om jullie krachten te bundelen! Twee tot en met vier spelers trotseren de gevaren van een veelvoud aan kerkers - en genieten van een uniek mengsel van samenwerking en geniepige tegenwerking, wanneer ze aaneensluiten om raadsels op te lossen en voorwerpen te ruilen en wedijveren om Rupees op te pakken en hun individuele scores te verhogen. Door Four Swords te voltooien komt nieuwe content beschikbaar in A Link to the Past, waardoor het avontuur nog meer voldoening schenkt!
Beide spellen bevatten ladingen van die speciale Zelda monstervechtende, raadseloplossende, voorwerpgebruikende actie. Praat met allerlei soorten mensen en wezens om informatie in te winnen over hoe voorwaarts te gaan op de zoektocht. Vecht tegen vijanden en strijd door gevaarlijke en ingewikkelde kerkers om de sleutelobjecten te heroveren, die nieuwe gebieden openen. Voer het zwaard, gooi bommen, voer stormaanvallen uit, manipuleer objecten; en, natuurlijk, pak de voorwerpen die je toegevoegde bekwaamheden geven.
Beleef een klassiek avontuur in The Legend of Zelda: A Link to the Past en ontdek de magie van meerdere spelers in Four Swords - twee geweldige Zelda-ervaringen op één disk!