Ga op een gloednieuw avontuur op de slagschepen van de Incurseans, waarin Ben infiltreert om stiekem op Aarde terug te komen. Neem het op tegen nieuwe vijanden en speel als nieuwe aliens in het intensiefste Ben 10-spel tot nu toe!