Regular Show: Mordecai & Rigby in 8-Bit Land
Regular Show: Mordecai & Rigby in 8-bit Land is het allereerste videospel dat gebaseerd is op de tv-serie van Cartoon Network. Als Mordecai en Rigby in een stel geheimzinnige videospellen terechtkomen, moeten ze in dit gloednieuwe avontuur hun unieke vaardigheden gebruiken om aan de verschillende gevaren te ontsnappen en weer thuis te komen. Dit spannende avontuur is een en al platformactie, schieten in de ruimte en retro-videogamehectiek en zit boordevol humor en je favoriete personages uit de tv-serie.