Teenage Mutant Ninja Turtles
De groene helden zijn terug om de wereld te redden in deze spectaculaire vechtgame voor de Nintendo 2DS en 3DS! Als de geschifte en op macht beluste Baxter Stockman mutanten en robots op de bevolking van New York afstuurt, is het de taak van de vier helden om zijn plannen te dwarsbomen.
Speel als Leonardo, Raphael, Donatello en Michelangelo in dit avontuur waarin je je een weg moet hakken en slaan door de legers van Stockman. Gebruik de speciale vaardigheden van de Turtles, zoals Michelangelo's snelheid of Raphaels spierkracht, en wissel wanneer je maar wilt tussen de verschillende personages. Je kunt je krachten en vaardigheden verbeteren en ervaring opdoen door te trainen. Zo ontwikkel je nieuwe krachten voor het betere vechtwerk! In de verschillende missies kun je materialen verzamelen, die je in de schuilplaats van de Turtles kunt omvormen tot vernietigende nieuwe wapens!
Deze game is van de daken tot de riolen van de stad gevuld met actie. Je loopt zelfs de beruchte Foot Clan en hun leider Shredder tegen het lijf, maar met genoeg moed, wilskracht en natuurlijk pizza zal het recht zegevieren in Teenage Mutant Ninja Turtles voor de Nintendo 2DS en 3DS!