Thomas de Stoomlocomotief: De Grote Race op Sodor
Sluit je aan bij Thomas en zijn vrienden, terwijl ze rondrijden op Sodor om alles op het eiland voor te bereiden voor een paar heel belangrijke bezoekers! De hertog en hertogin van Boxford komen op bezoek en de Fat Controller wil dat het eiland er piekfijn bij ligt.
Er zijn drie moeilijkheidsniveaus die de game geschikt maken voor alle leeftijden, evenals ranglijsten waarin spelers hun scores kunnen zien. Help het eiland voor te bereiden op de komst van de hooggeëerde gasten in dit interactieve avontuur boordevol puzzels en minigames.