Bleach: The Blade of Fate
Zet je tanden in de razendsnelle vechtactie van Bleach: The Blade of Fate voor de Nintendo DS!
Bleach: The Blade of Fate, gebaseerd op de populaire animeserie, laat je kiezen uit 28 van je favoriete Bleach-personages. Vervolgens moet je het opnemen tegen bovennatuurlijke krijgers, de Soul Society binnendringen en je viend Rukia redden.
Je moet de kunst van de aanval en de verdediging leren en krachtige combinaties gebruiken om de vijand te verslaan... en bewijzen dat je een ware krijger bent. Naarmate je vaker door de verdediging van je tegenstanders breekt, bouw je de kracht op die nodig is om vernietigende speciale aanvallen uit te voeren met je door Bankai bezielde wapens. Maar zorg wel dat je spirituele-krachtmeter en je zielmeter op peil zijn, anders heb je zelf meer last van je speciale aanvallen dan je opponent!
Met zeven speelstanden, waaronder Arcade, Story, Versus, Mission, Training, Time Attack en Survival, zit Bleach boordevol uitdagingen die het uiterste vergen van je vechtvaardigheid. Tijdens de strijd kun je schakelen tussen twee vechtniveaus met de L-knop. Zo kun je vijanden volgen die je aanvallen proberen te ontwijken of enkele seconden rust winnen in een knokpartij tegen een krachtige tegenstander. Verder kun je je wenden tot het touchscreen. Tik erop om je Spirit Card Deck te gebruiken en bonussen te activeren – zo vul je je levenskracht aan, voer je een speciale aanval uit of hinder je je vijanden.
Je kunt het Spirit Card Deck aanvullen in de Urahara-winkel, waar voor de Kan die je verdient bij iedere overwinning ook andere voorwerpen kunt kopen. Naarmate je verder komt, ontdek je enkele geheimen van het Bleach-universum en ontgrendel je nieuwe personages, kleding en dialogen, met stemmen van de oorspronkelijke tekenfilmacteurs.
Voor de ultieme uitdaging vecht je draadloos tegen tot drie vrienden, die Bleach: The Blade of Fate zelf ook hebben (Multi-Card Play) of niet (Single-Card Play). Dan kun je nog kijken hoe je het doet tegen andere Bleach-liefhebbers van over de hele wereld, door online te strijden via de Nintendo Wi-Fi Connection. Je vechtvaardigheid bepaalt je lotsbestemming in Bleach: The Blade of Fate!