My Sims Kingdom
Koning Roland is een koning in nood, en hij kan jouw hulp goed gebruiken. Het leven in het koninkrijk loopt de laatste tijd namelijk niet zo lekker, het lijkt wel of het hele land in de problemen zit! De MySims-franchise keert terug naar de Nintendo DS met MySims Kingdom – een nieuw, verhaalgedreven avontuur dat je kwaliteiten als ontwerper op de proef stelt tijdens een reis met eindeloze mogelijkheden.
Je avontuur begint in de hoofdstad, waar Koning Roland op zoek is naar iemand met de kennis om de instortende gebouwen van zijn rijk te repareren. Dit is het moment om te bewijzen wat je waard bent! Maak kennis met een hele reeks nieuwe MySims-personages, verken uitgestrekte sprookjeslanden en maak de prachtigste gebouwen om je missies te voltooien. Het spel draait niet alleen om de wederopbouw van het koninkrijk, je moet koning Roland ook helpen om de plannen te dwarsbomen van enkele ongure types in een afgelegen deel van het rijk.
Wat je ook wilt maken in MySims Kingdom, de DS-stylus helpt je om je klussen op tal van intuïtieve manieren te voltooien. Het spel maakt ook gebruik van de draadloze communicatie van de Nintendo DS, zodat je je bouwwerken kunt uitwisselen met vrienden en minigames tegen elkaar kunt spelen.