Spongebob Squarepants: Super Wraaknemer!
Als de gemene Dirty Bubble superhelden Mermaid Man en Barnacle Boy ontvoert kan alleen Spongebob Squarepants hen redden! Gebruik de krachten van Mermaid Man's legendarische superheldenriem om af te rekenen met Dirty Bubble en zijn kornuiten - en stel orde op zaken in Bikini Bottom. In dit 3D actieavontuur loods jij SpongeBob naar de overwinning door de vele krachten van de riem te benutten. Laat wezens uit de zee ontwaken om je vijanden te verslaan, voer supersprongen uit, benut supersnelheid en bedien jezelf zelfs van supersuperkracht (da's dus dubbel super). Je hebt ook krimpstralen en razende wervelstormen tot je beschikking! Waarlijk was er nog nooit een sponsachtgie superheld van zulke allure...