Tetris Party Deluxe
Welkom bij Nintendo's officiële Nederlandse site voor Tetris Party Deluxe op Wii en Nintendo DS. Geniet van het wereldberoemde Tetris en meer dan 20 fantastische varianten op het Tetris-spel. Speel met vrienden thuis, of ga online via de Nintendo Wi-Fi Connection.
Maximaal 8 spelers kunnen hun Nintendo DS-systemen draadloos verbinden om tegelijk van Tetris Party Deluxe te genieten - zelfs als slechts één speler een exemplaar van het spel bezit!
Het klassieke Tetris! Verwijder 150 lijnen in elk van de 15 levels, of kies voor Endless om het zo lang mogelijk vol te houden!
Neem het op tegen de computer! Verwijder lijnen om ze naar je tegenstander te sturen op 15 moeilijkheidsniveaus.
Help de "klimmer" de top te bereiken door met Tetris-blokken een trap te maken. Probeer zo hoog mogelijk te komen in de nieuwe Everest-stand!
Stuur een Tetrimino door uitdagende parkoersen en probeer de snelste tijd te halen! De nieuwe Abyss-optie is goed voor een ware uitputtingsslag.
Stapel Tetris-blokken op elkaar voor een vorm die gelijk is aan de getoonde schaduw! Kraak meer dan 30 puzzels of maak ze zelf!
Alleen voor experts! Deze spelstand is gelijk aan Marathon, maar begint meteen op de hoogste snelheid en het hoogste niveau!
Nieuwkomers kunnen meteen beginnen! Door de grotere Tetris-blokken is het spel nog gemakkelijker en geschikt voor elke speler!