Women's Murder Club: Games of Passion brengt de spanning en het mysterie van James Pattersons misdaadromans naar de Nintendo DS. Zet je speurneus op en verdiep je in een spannende zaak die het uiterste van je puzzeloplossend vermogen zal vergen. Een serie brute moorden drijft de politie tot wanhoop, aan jou de taak om aanwijzingen te verzamelen en naar verbanden tussen de moorden te speuren. Zal het je lukken de dader te vinden voordat hij of zij opnieuw kan toeslaan?
Sluit je aan bij de andere leden van de Women’s Murder Club: Lindsay, een politierechercheur, Claire, een dokter, en Cindy, een misdaadverslaggever. Elk van deze vrouwen heeft haar eigen vaardigheden en unieke contacten die goed van pas zullen komen. Het verhaal kent heel wat wendingen en verrassingen, zoals liefhebbers van de serie zijn gewend. Soms verschuilt de waarheid zich op de meest onwaarschijnlijke plaatsen.
Wordt lid van de beste club misdaadbestrijders ooit, en ga helemaal op in het meesterlijke plot van Women’s Murder Club: Games of Passion, exclusief voor de Nintendo DS.