Abyss
Natuurlijke hulpbronnen zijn schaars en het voortbestaan van de mensheid is in gevaar. De ASAN, wanhopig om nieuwe energiebronnen te vinden, creëert de biomechanische robot Nep2no die in staat is om in extreme diepten af te kunnen dalen, op zoek naar nieuwe energie.
Het is nu aan jou om de "Gaia"-energiestenen te vinden door de diepten te verkennen. Om dit te doen, bestuur je Nep2no door de zwaartekracht te bestrijden en de omgevende duisternis op te laten lichten met een lamp die langzaam uitdooft.