AiRace: Tunnel
In AiRace: Tunnel ga je de uitdaging van Project Tunnel aan. Dit onlangs ontwikkelde project is ontworpen om de vaardigheden en nauwkeurigheid van beginnende vliegeniers op de proef te stellen. Geen probleem voor jou? Dan is het tijd om uit te vinden hoe snel je bent en hoe goed je kunt anticiperen. Stuur je luchtvoertuig veilig door speciaal daarvoor gemaakte, uitgestrekte tunnels, vol valstrikken. En wees voorzichtig – je voertuig vliegt per seconde sneller, wat elke bocht en blokkade moeilijker door te komen maakt.Dit is geen spel meer, maar een echte uitdaging.