Ferrari GT Evolution
Treed toe tot de elitaire cirkel van Ferrari-eigenaren en neem deel aan exclusieve races rond de wereld. Kies uit 32 automodellen waaronder de Ferrari California, F430, Enzo Ferrari, Testarossa en 250 GTO en beleef het unieke rijgevoel van elk model. Geef vol gas in zeven steden en een circuit in een racesimulatie die je snelheid en controle op de proef zal stellen. Neem uitdagingen van andere Ferrari-eigenaren aan of speel tegen je vrienden in de stand voor meer spelers. Plan je ideale lijn naar de finish om te winnen!