Fire Panic
Blus de brand met Fire Panic! In Fire Panic ben je een futuristische brandweerman die de niet aflatende uitdaging van steeds maar oplaaiende brandjes blussen aan moet gaan. Doe dit door de stylus te gebruiken en de snelste route voor je brandweerwagen van vuurhaard naar vuurhaard uit te stippelen. Het voertuig volgt de lijn die je hebt getekend en blust elke brand die je onderweg passeert automatisch. Elke keer dat je speelt opnieuw spannend!