Beleef een stukje Nintendo-geschiedenis met de Game & Watch-reeks voor Nintendo DSiWare. Elke titel is een getrouwe kopie van een klassiek LCD-spel uit de vroege jaren '80, inclusief normale Game A- en alternatieve Game B-spelstanden. Geen enkel Game & Watch-spel zou compleet zijn zonder de ‘Watch’-functie - elke titel bevat dus een volledig functionele klok. Flagman maakt zowel aanspraak op je geheugen als je reactievermogen. Probeer je reeksen nummers die elkaar snel opvolgen te herinneren. In Game A, moet je je de reeksen van Flagman op zijn vlaggen en onder zijn voeten inprenten, binnen een bepaalde tijd. In Game B herhaal je elk nummer dat je ziet afzonderlijk, maar doe dit snel!