Oscar in Movieland
Na de mega-succesvolle escapades van Oscar in Toyland, speelt Oscar nu de hoofdrol in de sensationele wereld van hitfilms en tv-shows. Geniet van platformactie in werelden met onder andere sci-fi, tekenfilms, westerns, oorlog, horror en de prehistorie als thema. En dan is er nog een zekere maffe quizmaster die opduikt... Dit is een spel dat je niet mag missen!
Oscar in Movieland bezit geweldige graphics, gelaagde achtergronden die zich afzonderlijk voortbewegen en superleuke gameplay. Dit platformspel zorgt voor uren aan plezier en non-stop actie.