Heb je ooit gedroomd over zelf digitale spellen maken en uitgeven?
Publisher Dream is een simulatiespel waarin je de leiding krijgt over een bedrijf dat Triangle heet. Dit bedrijf richt zich op een digitaal platform met de naam cShop en wil daarvoor spellen ontwikkelen en uitgeven.
Je kunt mensen in dienst nemen om verschillend spelgenres te ontwikkelen. Houd de kwaliteit en het budget van het spel in de gaten en zorg dat de beperkte middelen goed gebruikt worden. Wil jij een van de grootste ontwikkelaars in de cShop worden? Met dit spel werk je alvast aan je vaardigheden voor als je ooit zelf een spelbedrijf wilt beginnen.