Rhythm Core Alpha 2 is een uitgebreide tool voor het maken en uitvoeren van muziek. Hiermee kun je met drums en instrumenten loops creëren en met de stylus live muziek spelen in de Solo Mode. Met deze software kun je snel muziek componeren en live ten gehore brengen voor een publiek!
Deze nieuwe versie breidt de mogelijkheden van het originele l Rhythm Core Alpha aanzienlijk uit, met nieuwe onderdelen die dit de beste software voor live muziek op draagbare spelcomputers maakt.