Shapo levert een uitdaging die je scherp houdt! Houd de schalen in balans tijdens het plaatsen van vormen, gemaakt uit verschillende materialen. Speel meer dan 150 levels in de Classic- of Puzzle-stand om de grootste wereldwonderen vrij te spelen! Geniet van de geweldige power-ups en magische ballen! Prachtig beeld en geluid brengen de 15 wereldwonderen helemaal tot leven.Let op: bepaalde onderdelen in deze software kunnen afkomstig van eerdere titels zijn.