In Thorium Wars moet jij de Thorions, een superras van door Thorium aangedreven machines, een halt toeroepen, voor ze de mensheid vernietigen. Haal de ene Thorion-aanvalsgolf na de andere neer met een arsenaal van tanks, straaljagers, hovercrafts, gevechtsschepen en ruimtejagers met knoppen- of touchscreenbesturing.
Vecht je een weg door een gevarieerd aanbod omgevingen met meer dan 12 spannende missies die je een blik van 360 graden op het slagveld gunnen, in compleet 3D. Wissel tussen eerste- en derdepersoonsperspectieven om het angstaanjagende leger van Thorium-beesten te weerstaan: van Redeye Drones tot de bottenverbrijzelende Manticore Walker. Neem je lot in handen in deze bittere strijd tussen mens en machine. In Thorium Wars geldt het recht van de sterkste!