Baten Kaitos
Begin een episch avontuur in een wereld waarin het land in dehemel hangt! Verken de magische wereld van Baten Kaitos en neem de rol aan van een waakzame geest die probeert Kalas en zijn metgezel Xelha tegen een onnoemelijk kwaad te beschermen. Het handgetekende artwork in Japanse stijl vormt de basis van een visueel feestmaal, terwijl het innovatieve gevechtssysteem met meer dan duizend soorten gevechtskaarten goed is voor intense en onvoorspelbare schermutselingen. Gestuwd door een meeslepend verhaal vol plotwendingen en verrijkt met prachtig gedetailleerde landschappen, is dit een nieuwe, essentiële Role Playing Game voor Nintendo GameCube.