Van de hand van Neversoft, bekend van de Tony Hawk games, komt het totaal andere Gun! In het Amerika van 1870 trekt Colton White door een ouderwets gevaarlijk Wilde Westen. In dit uitgestrekte avontuur reist White te paard van Montana naar Kansas in een poging de waarheid omtrent zijn verleden te ontdekken. Dat gaat uiteraard niet van een leien dakje, maar gelukkig staat White zijn mannetje. Spring vanaf je paard op een rijdende koets om deze tegen boevenbendes te beschermen, of schiet de paarden onder de voeten van de bandieten weg. Zelfs de saloon is niet veilig voor spannende vuurgevechten! Met strijdbijlen en messen kun je jezelf beschermen als de tegenstander dichtbij komt, maar met pijl en boog schakel je de vijand op afstand uit. Vuurwapens zijn uiteraard van de partij: geweren, shotguns en pistolen kunnen allemaal worden opgepikt. White is een uiterst bekwaam schutter en met een beetje oefening laat je hem zo de wapens uit de handen van de tegenstander schieten! Mik je op een specifiek lichaamsdeel dan kun je het gespuis nog even laten zweten alvorens voorgoed met hen af te rekenen. Naast al die ongeremde actie zijn er allerlei extra quests te voltooien en kun je zelfs deelnemen aan een potje Poker. Gun is behoorlijk gruwelijk, maar ja, het was dan ook geen gezellige tijd vroeger. Ontdek het zelf, en breng je snelste blaffer mee...