Beats Runner
Beats Runner is een ritmische actie-platformgame. Volg de beat en baan je een weg door de levels! Pas wel op voor stekels en valstrikken. Verzamel onderweg zo veel mogelijk sterren en munten en speel nieuwe personages vrij.