Hollow Knight: Silksong
Kruip in de huid van Hornet, de prinses en beschermer van Hallownest, en beleef een avontuur in een gloednieuw koninkrijk. Hornet is gevangengenomen en komt terecht in deze onbekende wereld. Vecht tegen allerlei soorten vijanden en los mysteries op op een dodelijke tocht naar de top van het koninkrijk.
Hollow Knight: Silksong is het epische vervolg op het bekroonde actie-avontuur Hollow Knight. Jij bent Hornet en tijdens je reis ontdek je nieuwe krachten, vecht je tegen talloze insecten en beesten en ontrafel je eeuwenoude geheimen die verband lijken te houden met je verleden.