Peace, Death! Complete Edition
Peace, Death! is een arcadesimulator die moeilijker is dan het in eerste instantie lijkt!
In deze game speel je als de Reaper, een stagiair bij Apocalypse, Inc. die werkt voor Death. Jij bepaalt of iemand naar de hemel of de hel gaat. Er staat je een hoop te wachten: grappen, verwijzingen, easter eggs, bonussen, straffen en hele speciale cliënten.
Peace, Death: Complete Edition bevat alle content uit de DLC van "Hand of F" en is qua graphics en gameplay verbeterd!