The Pew Pew Bundle Vol. 1
Black Paradox: ontketen een arsenaal aan wapens, power-ups, drones en andere upgrades om de gevaarlijkste criminele organisatie in het sterrenstelsel te verslaan in deze supersnelle roguelite shoot 'em up.
Bleed 2: een superleuke en supersnelle run-and-gun arcade-actiegame. De heldin met het roze haar, Wryn, 's werelds grootste (en enige overgebleven) held, keert terug om de aarde te redden van een binnenvallende schurkenmacht.