TurtlePop: Journey to Freedom
TurtlePop: Journey to Freedom is een platform-puzzelspel met in de hoofdrollen de schildpadden Bebo, Deephi, Slimmie, Smarts, Willis en Sparky. Ontdek een nieuwe gameplay: bestuur meerdere personages, verbind schildpadden met elkaar, manipuleer de omgeving, gebruik items en maak drie-op-een-rij-combinaties voor nog frissere, intensere en leukere uitdagingen! Je wordt geholpen door 'The Genie', een vliegende ondersteuningsschildpad die je kunt gebruiken om de spelwereld te manipuleren en de vaardigheden van de schildpadden te verbeteren!
Speel de spelstand Campaign voor één speler of voor twee spelers in coöpstanden en bevrijd de schildpadden in meer dan 100 levels verdeeld over zeven spelwerelden.
Vecht en speel met vrienden in een lokale multiplayergame voor 1-4 spelers* in de versus- of coöpstand. In de toernooistanden Crown Thief en Lick'em Up nemen spelers het tegen elkaar op in klassieke arenagevechten. Draag de kroon het langst of lik, kleur en bevrijd de meeste schildpadden om als winnaar uit de bus te komen. In de spelstand Turtle Clash vecht je tegen je vrienden op een gedeeld scherm in meer dan 75 levels die je kunt vrijspelen in de spelstand Campaign.
TurtlePop: Journey to Freedom is exclusief geoptimaliseerd voor de Nintendo Switch met native 1080p 60 in de houder en native 720p 60 in de tafel- of handheldstijl.