Will You Snail?
Will You Snail is een snelle actieplatformgame met een AI-twist voor een unieke singleplayer-ervaring: een uitdagend avontuur in een setting vol neonverlichting waarin gevechten, puzzels en heel veel humor samenkomen.
ONTWIJK VALLEN DIE DE AI HEEFT GEZET! De kwaadaardige AI Squid probeert jouw bewegingen te voorspellen en gebruikt die informatie in een poging om te voorkomen dat jij het einde van het level bereikt. Win jij het intellectuele gevecht of vindt Squid weer een andere manier om jou voor gek te zetten?
WIN HET VAN DE AI! De levels zien er misschien in eerste instantie veilig uit, maar hoe meer jij voltooit, hoe meer de AI over jou te weten komt en hoe meer hij zijn vaardigheden tegen je gaat gebruiken. Je kunt de moeilijkheidsgraad altijd veranderen, of je kunt de game laten beslissen welke moeilijkheidsgraad het best bij je past.
LOS OPTIONELE PUZZELS OP! Los een aantal makkelijke puzzels op om even uit te rusten van de actie. Tijdens je avontuur zul je ook een paar moeilijkere puzzels vinden, maar elke puzzel in Will You Snail is volledig optioneel en kan worden overgeslagen als je dat wilt.
ONTDEK DE WAARHEID! Ontrafel geheimen, verzamel aanwijzingen en probeer te achterhalen waar je bent en wat er is gebeurd. Will You Snail vertelt een best wel gek verhaal over kunstmatige intelligentie, simulatietheorie en de toekomst van de mensheid. En het is aan jou om dit verhaal te ontdekken.